Navigatie overslaanToon Sitemap

Specialiteiten – Duckservice

sinds het begin , hadden we altijd wel , iets aparts , buiten het normale werk om ,,,eenden inkorten , verlengen , verlagen andere motoren / versnellingsbakken of brandstoffen .soms in opdracht, maar meestal ontsproten aan de eigen fantasie, of soms uit pure noodzaak .

hieronder een kleine samenvatting door de jaren heen .

Specialiteiten

de,, limo ,, eend

op een winteravond in de werkplaats  ontstond plots dit idee, we zijn er de type,s niet naar om dan lang ergens over na te denken , dus  oude eend noor binnen gesleept  , de slijptol aangezet en ,m doormidden gezaagd , volgens mijn broer moesten we er beiden met gestrekte benen achterinkunnen zitten , aangezien we beiden toch rond de 2 meter lang zijn even voor de maat  de kantinetafel en 2 stoelen ertussen gezet , de meetband erlangs en we hadden de uiteindelijke lengte .

na dat de auto klaar was ( veeeel werk)  hebben we er nog een jaar of 3 in gereden en er meer dan 20.000 op de klok gezet

trips naar berlijn  verdun , belgie  enz enz  met 6 kerels , koelkast voor het bier  enz  ging dat uit de kunst

meer bekijks trekken onderweg  dan met deze limo kan je volgens mijn niet .

ondanks  de normale ,,eendenmotor , (  650 kit)  een gsa bak en  maar liefst volbeladen 1600+  kilo,s  , reed de limo altijd nog 100 km/h KRUISSNELHEID   bij een verbruik van 1 op 17

(((  hiernaast checkpoint charlie in berlijn)))

checkpoint charlie in berlijn
verdun ,,ossartorium,,
Citroën 2CV
Citroën 2CV
Citroën 2CV
Citroën 2CV
Citroën 2CV
Duckservice
Terug naar de top